در این مقاله به صورت مفصل به بررسی سئو داخلی سایت (on-page seo) میپردازیم.
سئو درونی سایت اشاره به مجموعهای از موارد مهم و تاثیرگذار در رتبه بندی سایت نزد موتورهای جستجو دارد که معمولا توسط مدیر سایت قابل تنظیم و تصمیمگیری است.
البته تمام این فرآیندها صرفا جهت رتبه گرفتن نیست بلکه در انجام یک بازاریابی اینترنتی موفق نیز نقش دارد.
بنابراین وبسایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم کاربران باید بهینه سازی شود.
[caption id="attachment_1341" align="aligncenter" width="1106"] سئو چیست؟[/caption]تگ عنوان صفحه یکی از مهمترین عوامل سئو داخلی سایت بشمار میرود و اولین چیزی هست.
که پیش روی کاربران قرار میگیرد و همچنین در مورد محتوای صفحه به موتورهای جستجو اطلاع میدهد.
توجه داشته باشید در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) اگر کلمه جستجو شده در عنوان صفحه نیز وجود داشته باشد.
به صورت برجسته نمایش داده میشود و این موجب جلب توجه و همچنین افزایش نرخ کلیک CTR میشود.
گوگل اعلام کرده است که از تگ توضیحات متا به عنوان یک عامل مستقیم رتبه بندی استفاده نمیکند اما این به معنای بی اهمیت بودن این تگ نیست.
اگر یک توضیح مناسب و قابل توجه در مورد مقاله یا صفحه مورد نظر بنویسید کاربران ترغیب به کلیک کردن و وارد سایت شما میشوند.
موتورهای جستجو از این تگ برای ارزیابی محتوای صفحه و پیش نمایشی برای کاربر استفاده میکنند
بنابراین مهم است که محتوای آن جذاب و کاربران را مشتاق به خواندن کامل متن موضوع کند.